01 November 2009

adik tersayang 2.

jumaat lepas, perkiraan aku untuk ke times square agak gagal apabila ayahanda ksayangn call ajak pegi tgok pertandingn kemahiran malaysia peringkt kebangsaan kat akademi binaan malaysia wilayag tengah . bagi support skit kat adik aku. die masuk wakil IKM untuk bahagian penyelenggaraan komputer. ape yg die selenggara n godam2 kat kmputer pon aku x tau...sekali pakai 4 kmputer serentak dlm prtandingan tue..mmg terer la lu bro! n kau pon tetap steady...wpon aku tau ko bengang giler babi ngn budak CIAST. hehehhe...

tentang pertandingan tersebut, akan ku cerita dlm entri akan datang. seriously.....mmg best! nak2 ade abg hensem dari IJED kpg sawah, port dickson...hehhehe...

:: bodoh giler air x de dari pagi tadi smpai ke malam. terpaksa aku meredah surau amik air kolah.

No comments: