18 November 2009

Luqman budak baik.



ini budak....macam2 perangai ada ! ahahahah....=p

7 comments:

norMAzuan MUstafa said...

weiii lu jgn buruk2 kn anak buah gua ok....gua blasah kunk...huhuh....

Cik LeYha~~~ said...

pergh...mantap tue kalo dpt blasah gua..
hehehE...
lu blom tgok lagi die lompat2 ats meja ala2 konsert m nasir..
hahah...=p

norMAzuan MUstafa said...

ha.....dia cuba espresi kan diri die....
bdak2 cm tu lah...ko dulu ntah lgik trok kot...nakal nauzubilllah pnyer....
hiashhhh

Cik LeYha~~~ said...

gua budak baik la bai...
hik3...=p

norMAzuan MUstafa said...

baikla sgt...zaman tuh kalu aade dah blog, mesti mak ko n abah ko dah tulis cmnie gak...mengespirasikn ko pnye knakalan ko...haisssshhhhhh

zamfadliez said...

ala...tah2 dak tuh pun cam ko gak kot..?haha...yg beza nya.....laki perempuan,tah2 ko laki x??wkaka...adioos..~!

Cik LeYha~~~ said...

mazuan- lu bleh tnye mak gua la gua baik ke x...konfom mak gua cakp... zaleha budak nye baik..seng je jage.. hak3...=p

zam- aku pompuan la cik abg oi...kau ingat aku ade kekeliruan identiti ker. hehhe...