17 November 2009

Esok ade lagi 1 paper, hari ni gua leh berpoya2 kat Times Square.

perghh.....mantap kan tajuk entri gua hari ni? lagak seperti orang mendapat staright 21A1 dalam SPM yg lepas. hehehe....

bukan nak bangga pon..tapi esok paper PJK je pon. gua dah malas nak amik port pasal exam. paper pertanian pagi tadi pon gua dah goreng jadik nasik goreng cili api. sedap tak sedap, semester depan baru gua dapat tau.

clasmate gua punye idea mmg brilliant. pegi karaoke tue ha nak 3 jam kat times square. ni la 1st time gua karaoke giler punye lame n bersame2 anak dara- anak dara RBT 3. x mahal mane pown...hari ni ladies free. keh3...

3 jam melalak dlm bilik tue, gue pikir2 bleh tahan gak gua nyanyi. nak2 lagu seiring sejalan. gua ingat kalo ajai n nurul dengar, konfom menangis mintak gua jadik sifu diorang suh ajar nyanyi. lu org bleh tnye kat classmate gua gaye gua nyanyi...gaya ala2 pengganti siti nurhaliza. name pon dekat2 dah...siti zaleha. hehehe.... tapi gua menyanyi gaya tenang jer. ibarat sniper nak menarik picu senjata. x kan nak gaya sedih matai laki kot...hangin satu badan la abg i..heheh...

oh yer, zalikha mber gua lagi sorang lagi bergaya n mantap kalo bab2 nyanyi ni. nak2 lagu orang putus cinta. lagak gaya ibarat baru lpas putus cinta dgn anak raja gopal. sedangkan beliau blom ade lagi pengalaman putus cinta.
err...sape2 berminat dengn beliau, bleh la contact gua. beliau
SINGLE lagi. hehehe...
makhluk
WAN SHAHILLA NURAQILLA pon SINGLE lagi..
so, sape nak adjust beliau bleh la berhubung terus dengan beliau
disini.
tapi bdak kecik lagi 2 orang tue, gua x brani promote la...hak orang...hak3...=p

pkul 5 geng2 ni kuar setelah melepaskan tension, atas idea zalikha hajat beliau nak main boling. gua mmg suke hati bersetuju sebb dah lame x main. lagi satu gua suke hati betul, sebb gua mcam ade can nak menang jer...hak3...=p
gua menang la bai...walaupun kurang 2 markah nak 100, gua tetap menang. hehehhe... zalikha, lu jgn kecik hati same gua ea.

x sampai rm50 pon duit gua habis hari ni...gua balik2 dalam keadaan kekenyangan, dah terlentang atas katil smbil melayan blog. kejap lagi gua lelap la ni...hehehe...hati gumbira! =p

:: apehal aku tibe2 tergedik benar bli speck mate rm15.00 tue? ntah bile2 gua nak pakai la tu...

No comments: