26 November 2009

Raya Aidiladha.

esok dah raya aidiladha.
atau lebih dikenali raya korban.


oh yer...,
surau belakang rumah aku bakal korbankan 9 ekor lembu.
lpas ni bleh suruh mak aku masak sup daging / tulang banyak2.
tengok tv smbil hirup2 sup...
hehehhehe....


eh..tapi kan,
apesal aku masih ada di klang?
x balik pilah seperti selalu.
mak aku pon rilek jer mcm x de gaya nak balik kpg.


mak kau kate,
ade org dah duduk / tinggal umah uwan aku.
aku gelak dulu .....
bagi sedapkan hati. (ala2 gumbira.)


ok lah. nak marah kejap.
lahanat betul sape dok umah uwan aku tue.
ni ha cucu cicit die nak blik kpg nak merempat mane?
lagi2 aku yg mmg hati kepala otak aku kt situ jer.


err... yg suke2 bagi org luar dok umah uwan aku tue,
x kan nak suruh aku blik kpg dok ngn mamat2 bujang serumah?
i kan pompuan...pikir pakai otak leh?
segan uuu....lainla sepupu sepapat.

aishhh.
makin nak raya, mulut makin cabul.
x pelah,
bf aku kate, raya haji adlah raya untuk org yg pagi haji.
makne nye, aku x raya lah.
pale hotak die....geliga cam ayam.
aku pon x sesengal mcam tu.


err...


SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA
SEMOGA ...PENGORBANAN YG DILAKSANAKAN
MEMBERI KESAN YG BAIK.



yg balik kpg, berhati2 di jalan raya.


Assalamualaikum....

No comments: