02 November 2009

Lapar.

aku dah terlelap tadi pukul 8 lbih. syiok yer tidow dengn didiringi hujan renyai2. x perlu mimpi ape2 asalkan tidur ku x diganggu. tibe2, terasa vibrate hp kat bawah badan aku..mmg aku silent kan hp mlm ni...fed up lar dah 3 mlm tidor, asik org call meraban bukan2 jer. vibrate lame semacam, means ade call masuk la tue. direct aku jawab call tanpa bukak mata, sebb cakap pkai mulut..bukan pakai mata.

' yang, buat pe? tidor lagi ke? '

' nape nyer? '

' jom kuar makan....'

' x duty ker? '

' ala...duty blik 12.30 kang. mkn kt sg besi jer..'

' ok jom...lapar..'


* ending call.

dengn malasnya, gagahkan diri jugak bgun untk makan free. sememangnya perut mmg tgh lapar pon. last makan pon pkul 5 ptg tadi. mata aku terus tgok jam kat hp. terus text msg kat kat mamat yg bakal kene lempang esok ni.


' ngok btol la..! x reti tgok jam ker?? '

' hahaha....padan muke. syg ayg...=p '

' x yah kuar dating sok. nite'

' adusss ! '


:: limit hostel aku smpai pkul 11 jer. pkul 10.45 call aku ajak mkn ape kess?? jgn bermain2 bab makan dgn aku...kebajikan perut aku harus dijaga jugak.

No comments: