30 October 2009

alahai air...

hari ni free lagi. kelas pon x de dah...coz nak msuk study week. tapi, study week x de makne nye untuk study. study week ni lah bnyak digunakan pelajar unuk qada' tidur yg terganggu sejak4-5 bulan lpas...menonton dvd cerita2 yg lepas2 sebb x sempat pegi tgok wayang, meningkatkan kemahiran menembak dgn bermain game counter strike dan membaca buku yg x berkaitan dengn final exam. oh...heaven nyer saat2 tersebut... oh, lupa lagi 1 perkara. bersepai ke times square untuk bermain roller coaster didalam theme park tersebut. hehehehe....

tapi hostel aku hari ni seperti membuat dajal kpde penghuninya. bangun pagi2 air x de! aish...come on la beb....nak mandi ni bai...basuh baju lagi..( tapi aku msuk mesin jer...hehehe...) time ni lah penghuni2 seperti aku memerah kudrat untuk menadah air kat bilik pentri n angkut ke bilik air. ikotkan hati...mmg aku nak berkemban je mandi kat bilik pentri. tapi ramai plak makhluk nya yg nask basuh pggan la....hape la...kacau saje... rite now, aku sedang berfikir... kuar g times square usha2 wayang ok x? hehehhe...

:: hepi bufday utk adik bongsu den...semoga dpnjangkan umur n dimurahkan rezeki. bleh tumpang sekali. hhehehe..=p

2 comments:

hasfyeirah said...

Mmg sensara xda ayaq. Satu maktab xda air. Cam ne nak wat ni. Td ada lg air kat pentri tapi skang..xdaaaaaaaaaa.

azzam said...

haha..xder air adalah klemahan kamu wanita:P..kn3?am i right??wkeke....jgn wat gila lak berkemban,kg masuk youtube kene cas bat d 200..~!haha...adioos...