29 November 2009

Cinta itu pedih. betul ker?

hari ni, aku isytiharkan hari sakit hati sedunia.

betul2 hal mcam ni buatkan aku marah n sakit hati. kenape pasal lelaki, kaum perempuan yg lain sanggup membuat agenda 'memaki hamun' kaum perempuan yang lain hanya bersebabkan seorang lelaki? tak ade lgsung ke hati seorang wanita dalam diri orang itu bila die sesedap mulut mengata orang lain dengan ayat2 yg boleh mencetuskan pergaduhan? dan x terbitkah rasa malu perempuan tersebut hanya disebbkan lelaki, die sanggup melancarkan peperangan terhadap kaum sejenis nya? - perempuan itu pendek akal.


kaum lelaki pula, kenapa anda boleh berdiam diri disaat ex-kamu memaki hamun gf kamu yg sedia ada? apesal, cinta lama berputik kembali ker? auuwww...romantik gitu. perangai macam orang x sekolah la. - lelaki itu pon pendek akal. (wpon sekolah pandai2. bangang.)


owh yer...hari ni i x makan nasi langsung. bukan sebb diet. sebb i kenyang kot makan maki-makian seorang perempuan hanjeng yg ntah mane munculnyer. hehehhe...


IKA (nama sebenar), suke suki mengata aku bukan2. die pikir mulut die je kot yg boleh dok mengata orang bukan2, kau x dengar sound system aku lagi. aku pikir x nak hilang mood raya je ni....perangai kau mcm lahanat la pompuan. sangat hanjeng punye perangai.


ni statement aku terhadap perlakuan ko siang tadi. kau sematkan dalam jiwa ko nanti smpai ko mati. ( aku tau, jantan tu akan ckp jugak kt ko pasal entri aku ni. pegi mati..aku x takot ngn ko.)
  1. kau ckp aku perampas ex-bf ko.- ayat aku senang jer...kau nak die balik ker? ambik la...tu pon kalo die nak blik kat ko. mtk maaf la...jgn nak tuduh2 org lain perampas kalo ko sendiri buat perangai dengan jantan tu. bodoh.
  2. kau kate teringin nak dngr suare 'bakal madu'??? - aish....gedik nyer. x hingin la aku madu2 ni. ape desperate sangat ke ko mcm dah x de jantan lain ko nak kan?
  3. kau kate aku lupe ke sape IKA, ex-gf ******. -yer aku mmg lupe. n smpai mati pon aku x nak ingat org mcm ko ni. kau anak lord ke smpai aku nak ingt sape ko? aku hafal formula fiziki kimia aku lagi elok kot...hahaha....
  4. kau kate kp aku cikai- oh yer, hp cikai tu la jantan kesayangan ko buat call mak die, akak die, kaum kerabat die. yg kau nak sibuk kenape? kau menyumbang kredit ker? oh yer...hp cikai tu jugak kot die buat phone sex ngn ko. err...mane tau kan...pasni aku nak samak hp tu sebb ko dah pegang. atau suh 3 tan gelek je kot.
  5. kau kate kat aku pegi mampus - kau mampus la sorang2. kan pahala dah bnyak... xyah hidup lame2 de kalo keje nak rosakkan hubungan orang.
ok. tamat part tue.


sedikit pesanan ringkas untuk yg diluar sane.
  1. utk lelaki itu, yer..saye seorang yg tamak kasih sayang. tapi saye x kan rebut ksh sayng tue kalau ade org lain.
  2. utk wanita yg lain..anda bleh berfikir dengan waras kan? x perlu menunjukkan desperate anda terhadap kaum lelaki. memalukan jer.
  3. utk lelaki (umum)...cube belajar untuk menghargai orang yg berada disisi. jgn dah hilang orang tu, baru nak terkapai2 nak carik nak sayng ape la. tamak..biar bertempat.
  4. 4 all...hidup x selalunye indah. bersyukur ape yg ada.

No comments: