20 November 2009

bila balik rumah....

bestnyer bila balik umah....
  1. dapat makan sedap2. mak gua masak memang sedap. masak 1 jam, tapi kalo nak habiskan x sampai 10 minit pon.
  2. line internet gua kat rumah laju macam cahaya. pakai pakej streamyx la beb...murah jer. hehehe...
  3. dapat tidow best2...owh i miss my room! walaupun x se privacy mane kalo asik luqman kuar masuk bilik gua ajak main game kat lptop gua, tapi kalo tidow pkul 2 lpas zohor, pkul 6 baru gua bangun blik.
  4. gua basuh baju kali ni pakai mesin yg x payah masuk duit syiling rm3.00. free jer...auto lagi mesin basuh umah gua.. trapi gua rajin masuk baju dlm mesin n tekan suis jer, nak menyidai tetap malas...dugaan mals tu kuat sangat.
  5. gua x perlu pakai duit bile dah dok umah...gedik2 ckit kat bapak gua, dpt la rm10. kat mak gua konfon x dapat. die cas hutang beb...dah mcam PTPTN dah kat umah tu.
  6. gua bleh tibai gak topap celcom bapak gua masuk dlm no celcom gua. die x tahu punyer..hehehe... kao tahu pon, senyum je la...=p
  7. sebb gua tggal dengn Luqman je cuti ni, ade can gua buli2 die. masukkan die dalam bilik gua yg gelap n tutup pintu. x perlu kunci sebb die x sampai pon nak bukak. gua kira smpai 3..yg ke 4, die dah menjerit mcm nak kene sunat...hahahaha...=p
  8. dan yg paling penting, gua dah x perlu mengadap buku belajar sebulan setengah ni. heaven giler babeng...gua cume perlu study taktik2 peperangan utk persediaan sape yg gedik nak isytihar perang dengan gua.


tapi, disaat gua publish ini entri, gua dah ade kat rumah. baru bgun tidur. tu pon sebb mak gua menjerit kat gua kate si Luqman dah campak jam tangan gua kat dinding kasi pecah berderai. gua kate kat mak gua biarkan jer, malas nak amik port sebb jam mUrah. tak dan 5 minit gua ckp camtu, pipi belah kanan gua dah kene sepak dengan budak kecik tue. haram jadah btul. xpe, lu tggu gua cas tenaga gua dulu k...esok kiter bukak gelanggang k !

1 comment:

mazhad said...

laju cm cahaya.hyperbola gla...haHAha...