02 November 2009

Sejak akhir2 ini, aktiviti gua padat macm nak jadik YB.

tengahari semalam aku pau duit adik aku rm10.
sempena lawatan aku ke asrama beliau.
mak aku kate hp die merangkap hp cap ayam aku kene rampas.
aku kate padan muke.
tapi aku ditugaskan plak untuk jumpe warden die.
konon2 nak tuntut la barang rampasan.
haram warden ko x nak turun dik oii....
then, pegi TS tengok wayang cerite Jennifer's body.
sebelum balik, makan kfc dulu.
balik makan lagi. makan kek bufday dayang.
pastu lepak2 bace komik conan, terlelap.
sampai pkul 11, cik abg aku call pedajal orang.
pastu dah x leh nak lelap, terus ngadap facebook.
sampai pkul 2.30 pagi...perut aku dah stat lapar balik.
turun bilik zalikha amik megi kari 2 peket.
masak kat bilik wan shahilla, melantak samapai kenyang.
borak2 gossip2 kejap pasal hal dunia.
pkul 4 pagi baru aku tidor...
kelas pagi ni aku pegi pkul 9.45...wpon stat 8.30 pgi.
x ketinggalan, sessi bertikam lidah didalam kelas.
kali ni antara aku dgn ketua kelas.
pegilah mampus nak touching2....org lain pon stress jugak.
mcam la aku x penah kene dulu time aku jadik penolong.
dah nasib masuk degree ni perangai masing2 mcam hantu siamang,
ape nak buat...
pedulik la mulut aku laser ke kurang ajar ke. mcam x tau plak....
to that person ( not my class monitor ), kau pon x perfect...
cume org x brani nak ckp depan2 jer... x yah lebih2 sibuk...
Buat Encik Suhaimy, pensyarah aku yg tegas n skema,
selamat mengerjakan haji...
doakan kami ni yg x habis blaja lagi 4 bab subjek anda itu supa dapt A+++
buat diri ku...
selamat mengerjakan duit ASB yg dah tggal seciput...
itu ini nak dibayar....
bankurap gua!


:: bile lar gaji wataniah aku nak msuk ni....nak topuo ASB balik ni bai....................................

No comments: