27 November 2009

Nur Kasih, barbeQue.

x penah2 aku betul2 fokus nengok citer nur kasih ni haa...sambil2 makan daging barbeQue dengan kuah black pepper. cosloaw...n friEs. dah mcm makan kat western lak dah. terima kasih lembu2 yg rela dikorbankan. daging2 anda amat manis a.k.a SEDAP. tahun depan leh buat lagi....kalau aku raya kat Klang la. kalau blik pilah, standart buat sup tulang je la sambil tonton tv atau ngadap sawah belakang umah uwan aku. matlamat malam ini, makan sampai kenyang.



:: penimbang berat aku kat umah ni suke benar menghiris perasaan aku. aku rase aku ringan jer...tapi apesal jarum tu asik tunjuk kat angka ** ? tipu la tue... terguris hati I.

2 comments:

ayayoo said...

meh aku isi tmpt kosong...60 kg kan?hahha

Cik LeYha~~~ said...

pergh....
mantap tekaan ko..
hahaha...