11 January 2010

yeeuuuwwwwwwww... lu pikir lu perfect???

semua manusia kat dunia ni ni, patut belajar tntg menghormati hak peribadi org lain. tak kira lah besar...atau kecil. n semua juga patut sedar, diri kita x seperfect mane pon. depan mata, sahsiah ke ape ke, bleh la control...tapi lame2, akan nampak juga kelemahan kita tanpa kita sedari.

saya, x pernah kata diri saya perfect. biasa lah...mulut insurans rm50 juta kan, x mampu bayar lagi. hahhaha... tapi, Alhamdulillah...sekurang2 nya, saya bukn jenis yg jeles2 atau stok2 buat muka kalo tgok ada org lain yg lebih tinggi dari saya. nso far..itu membuatkan saya belajar untuk lebih perbaiki diri saya. Alhamdulillah....semester ni..dengn rezeki pointer yg jauh meningkat, dan keupayaan saya untuk mampu aktif dlm beberapa perkara, saya bersyukur sebb peluang dah mula ade di depan mata. YA ! dan saya akan rebut peluang2 tersebut untuk buktikan tntg kemampuan diri saya... orang akan sibuk berkata macam2. itu salah...ini tak betul... mostly yg negatif2. so far...saya cuba untuk terima semua tu... kita cuba untuk jage hati semua org, tapi x semua boleh jage hati hati kita balik.

ok, hbis disini entri motivasi kendiri. smbung...bab2 merepek2 plak.

risik2 menympakan berita, beliau x hbis2 dengn stok buat muka beliau thdap aku. dia lawa ke? ye...dia lawa...tapi perangai mungkin up lagi dari aku. perangai org cilaka...die mgkin perasan...sebb die tergolong dlm pompuan2 pakej model..lawa..ade fans.. tapi x kan sume bende lu nak pangakah minah?? risik2 gua kate...gedik je lebih.. ye, itu gua x mampu nak nafikan. hahhaha... oh yer, beliau ade 1 sifat yg dari dulu smpai skng x hilang. sifat x nak ade org lebih dari die kecuali geng2 beliau sendiri. n kalo bleh nak die je la yg kat atas...nsib bek assabiah x kuat sngt. ape nak jadi la...

btw, tadi ade pjumpaan KRS, kene kawad la. kesudah nye..yg tukang bagi command pon kene fuck je x hbis2.
gua mls nak amik port..mental dah konfom. mmg la tunggang langgang n poyo je lbih, tapi bebudak yg dok fuck tu, leh ke bgi pre-command dgn baik? nak2 kaum adam...dalam baris tengah sedia pon memekak2....ape kesss....

DALAM BARIS, BERKEADAAN SEDIA bermakna TIADA LAGI PERGERAKAN YANG BERLAKU ! lu nak pangkah2 org ke fuck ke ape ke...KELUAR BARIS dulu. faham????

3 comments:

Anonymous said...

hehe
ngumpat2
auwww

Kensi Ell Byle said...

hahaha..=)

azzam said...

betul2,tiada pergerakan..langut terus pndang depan..haha...adioooss..~!