05 January 2010

minit mesyuarat x rasmi oleh s/u kehormat.

time army officer kiter beri taklimat kat depan,
  • jgn brckap bagai nak rak ibarat bukak kedai kopi kat blakang?
  • jgn sedap2 makn jajan kat blakang?
  • serius x de adab kalo lu org buat mcm tue.

bijak nyer perangai mcm tue....karang sibuk2 la ngate org tua tu ckp x jelas la... x dgr la taklimat yg die smpaikan. kang kalo gua tgur direct slow2 pon, kate gua sakai plak sebb pgang jawatan. mmg mgkuk la gua ckp.

btw, alhamdulillah...gua msih dlm senarai ajk tertinggi pasukan wpun bertukar jwatan. bukan sakai bangga bak kate sesetngh org tu, tapi sebb gua minat, x berkira kalo bab2 yg ni. x perlu jadi POPULAR mcm nak msuk AF...tapi komitmen itu yang penting. kalo takat lthn pon dah memekak2 malas la...x de transport la..geng x de la, bleh jalan dgn lu punye populariti lu ala2 artis tu. lu bukn nak msuk pertndingn realiti tivi ke nak jadik model ke. lu nak masuk askar beb.

last but not least...
  • selamat menjalani latihan untuk semua anggota. jgn gedik2 nak skip2. kang bising x dpt bounty mmg gua gelak guling2.
  • my seniors...semoga kita dpt bekerjasama. kalo style nak main2 ambush, tu main kotor beb. Tiger Woods kate x pro.
  • semoga dipermudahkan Tuhan untuk gua menjalani ape2 lthan AW sepnjg tahun.
  • i love my unit. yg nak pndang2 kerek, satu je pesan gua- lu pegi mati.
  • sekian, terima kasih.

5 comments:

zamfadliez said...

smoga menjalni latihn dgn sbaik2nyer..hitam la ko pas nie...huhu..adiooss..>~!

Cik LeYha~~~ said...

zam - pedulik la hai gelap ke ape ke...asal bahagia. kan? hahhaha...

Cik LeYha~~~ said...

zam - pedulik la hai gelap ke ape ke...asal bahagia. kan? hahhaha...

imam said...

selamat cik leyha..

Cik LeYha~~~ said...

selmt saye. hahhaha