28 January 2010

Lately....

sejak akhir2 ni, mmg aku rushing dlm buat bnyak hal. antara nya ialah :-
  1. siapkan assgment tnpa tangguh2.
  2. always update portfolio.
  3. cuba untuk tidak gunakan mesin basuh unutk basuh baju. ( pakai tngn je)
  4. jogging untuk 3-4 pusingan stp petg.
  5. kawal pemakanan...( oh...dah 5 hari rupa nya x makan nasi..)
  6. x lupe..kontrol bab2 guna duit ni..hehhee..

tapi..bab2 gune duit ni mmg gagal habis.. isnin ni, cuti hari wilayah..pegi main ice skating. raya cina kang cuti semggu...ke terengganu pule..

tapi kali ni gathering dengn kgkawan. blasah je la...mak pon dah bg green light.... well, ni 1st time my parents bagi jejalan jauh2 hanya untuk bercuti. sebelum ni kene ade tujuan n sebb yg kukuh. kalo x ...jgn harap. tapi tu dulu la...skng dah open...hehehe...

isg...dah mcm x de idea nak tulih entri. nak post gmbar2, lagi la haram x de amik pic lagsung..
amik mmg amik...tapi gaya mcm org x sekolah la...alang2 nak interframe, letak pic yg ade market skit. hehehe...

untuk part buat asmeent2 n study tu, aku jadikan result sem lpas sbagai pemangkin untuk mnjadi pelajar yg semakin rajin. ( cewaaaaahhhhhhhhh...poyo jer ayat..huhuhu..)

kesimpulannya..aku sedang melalui liku2 perjalanan yg sibuk. smpai nak tulis entri pon x de idea...bukn salah aku..hahahha...

ok lah...later2 i post entri bgmbar plak ea..daaa..=)


:: mahu shine kasut then rehat, then jogging ptg ni..( smbil2 ngorat abg hensem..)

:: YM aku dah bleh bukak weh...maka sila lah add leyha_technic@yahoo.com jika mahu membuang masa merapik bukan2. tapi...jgn mgharapkan aku nak reply kalo tgh sibuk. hehehe...

No comments: