20 January 2010

Semangat !

petang tadi mmg aku gagahkan diri pagi joging kat tasik permaisuri. tapi mmg style jog sorg2 je. kalo bawak plak makhluk2 ni mmg berborak je la...kesudah nye x berlari lgsung dok ngusha abg2 hensem yg ade kat tasik tu.

pegi pkul 6...3 pusingan tanpa henti ( exactly lari + jalan ), ok...4 me untuk yg dah lame x x senam, tu kire ok la tue...nak lari cepat, kene kursus blik la beb....tapi mmg x sedap berlari kat sane sebb org ramai sangt. giler babi ar nak belok pon kene smpai langgar2 bahu. lpas tu x reti2 nak mintak maaf. gampang sungguh. 1st round dah ok dah...laju la gak..2nd round plak, ikot blakang abg hensem lari lagi la laju. ape die kejar aku pon x tau. smpai dah nk hbis round kedua msuk ketiga, ade plak mber luar aku tegor...dah berborak. maka, berhentilah aku berlari n berjalan la ibarat lenggang mak itik. nak stat round ke-3, dah mula lmbat...kaki berat je nak angkat..tapi gagahkan jugak nak hbiskan lagi 1 round tue..dengan sweater nye...sweating!

6.40 dah gerak blik hostel...smbung main badminton lak ngn budak2 ni 15 minit. badan dah x penat..dah rase mcm zaman2 kursus dulu...tu yg best. esok? akan terus berjogging...n bersukan...

kene improve fitness la beb...semangat untuk fit dtg kembali!

go go chaiyooooooooooooooooookkk!

4 comments:

tgkpikirtulehpikirbcepikir said...

yes...go go...
run baby run

nuyui said...

lor.. 3 rounds tuh.. hebat2.. ko lain kali call ler trus kt hp aku... ade ke main ajak kt fb n blog.. aku dah balik umah, dh lepak2, br aku bce ko nye komen.. ape lor... uhuhuhu

tQa_elRic said...

waH..

bagUs r mUng

chaYo!!

KEep iT uP DEh,

hahA

:D

Cik LeYha~~~ said...

tq..tq...tq all...
wahaaha..