02 January 2010

hati gundah gualana.

esok petang lepas asar, gua dah berambus balik asrama terpenjara yg dekt dengn downtown cheras tue. mak gua kemain suke gua blik hostel, kalo x dok keje makan je kat umah ni. mak gua siap pesan balik KL jgn gedik2 nak berdatinglah..tgok wayang la...main boling je la.. kantoi ngn bapak gua mmg sedap je makan penampar jepun beliau tu.

tapi...gua belum smpai pon kl. kemas baju pon x siap2 dari tadi, pesen menggedik x nak blik hostel..boleh plak lu nak ajak kuar makn downtown . nak makan berdua konon nye. pesen x berhati perut punya orang. gua dah la x ikhlas nak blik hostel...lu nak ajak2 dating plak. waahhhhh...x de kesedaran sivik langsung.


:: isnin pertama dlm 2010, gaya2 mcm gua bakal ponteng assembly lagi hik3....=p

9 comments:

abe long said...

sila ponteng jerkkk

jgn x ponteng

Cik LeYha~~~ said...

main support! hahaha

Aminah said...

yeah..itu yg kite mahu..azam xponteng kite set up thun dpn la

Cik LeYha~~~ said...

thun depan konfom aku x leh ponteng dah..sebb aku praktikal dah kat skolah. hahhaa

Cik LeYha~~~ said...

thun depan konfom aku x leh ponteng dah..sebb aku praktikal dah kat skolah. hahhaa

aKu said...

aKU X NAk pOntenG sbnARNYa

tP aK TERpaKSA laA

AiR XDe kaT MKtB

lG skET NAk kenA THaN DgN LECtuRER kOt

haHA

LALALA :D

Cik LeYha~~~ said...

ha...bab2 x de air ni mmg fed up beb..hahha

Seri said...

bunyinya macam selalu monteng je assembly

Cik LeYha~~~ said...

seri - nmpak gaya mcm tu la...