12 January 2010

siyesssss...gua rase nak lempang org je hari ni.

1st, jgn suka2 nak ngata group gua mengamalkan sistem yang berat sebelah time buat group work. masing2 ade mase down tersendir, n ade mase tgh bersemangt nk buat keje. lain org, lain gaya. yer..gua makin sensitip skng ni.

2nd, gua menyumpah habis hari ni sebb buku anatomi yg baru gua potostat dah hilang. gua letak susun atas meja smlam bai...bayar pon x hbis lagi, dah lesap. esok dah la kelas ghana, time2 ni mgkuk mane nak tibai2 plak daH .sumpah, mmg hot hati gua hari ni...dngn report ape jadah x siap lagi, kene perli2 plak...n time2 ni buku gua lesap. fuck betol. kalo gua dapat, mmg makan hati gua buat...pedulik hape aku !

3rd, lpas ni gua x nak bg sape2 pnjam buku dah. pegi mampus nak kate gua kedekot ilmu. dah lame gua kedekot ilmu...ni je baru nak tunjuk skill kedekut gua.

4th, gua nak tidow. mlm kang baru gua buat keje. hot n x de mood je ni. bukn gua g dating pon malam kang....

No comments: