05 January 2010

ya habibi ya maulana...=p

assalamualaikum...

perghh....sah hampeh wayerless maktab aku ni. sume web nak block. harap facebook je yg diterima dek akal mereka. tu pon mgkin sebb ade page 1 Malaysia. kalo x, pon block jugak tue.. ni pon alhamdulillah tibe2 terbukak kot hati encik wayerless tu bagi berbelog-belog.

new semester...bese2 je. 1st assembly mesti konfom x pegi nyer. aku n roomate aku terlajak tidow. kesudahnye due2 xpegi dewan. x sengaja...hahaha.. bilik pon dah bertukar. turun setinggkat. tahun lpas tgkat 2, la ni tgkat 1. bilik yg strategik lak tu, dekat dgn toilet...n dekat dngn mesin basuh. hahaha..

subjek2 semester ni...
  • hubungan etnik
  • pengurusan bilik darjah n tingkah laku
  • kaedah mengajar KHSR
  • reka bentuk pakaian ( menjahit...leceh la.)
  • anatomi n fisiologi.
  • pengajian sukatan pelajaran bahasa melayu sekolah rendah.
  • kokorikulum...aku dpt Kadet Remaja Sekolah.

owh...kekopakkan poket akibat duit elaun x masuk lagi, jgn ckp la.. nak blik hostel pon kene buat loan senyap ngn bapak aku rm200. so, sape2 berminat nak menyumbang duit poket untuk aku..bleh la berbuat demikan dgn bank in ke akaun maybank aku. maybank to u....hehehhe... sile msg aku di fb aku untuk no akaun. hehhehe...



:: kelas sukatn plajaran bahasa melayu sumpah ngntuk ! awal2 aku dah surrender...

6 comments:

Frodo Baggins said...

HAHAHHAHA ~ try tgok kalau blog 1 malaysia leh masuk ke x?


>>_______<<

azzam said...

ele..pe la..,mule2 tahun baru da nggntok!hahah..failed la!wkekke...nk bape duit?duit saidina terima ak??hahha..adiooss..~!

Kensi Ell Byle said...

frodo - ade ke blog 1 msia? hahha

zam - main half life semlm...x leh tidow la..

Abe Long said...

install je software yang aku entry kn kat blog.
mesti leh gune nye

norMAzuan MUstafa said...

1000??

sya kasi....

mau 2000???

sya kasi...

10000???

pon sya boleh kasi....

sy bukan along, sy cuma pak long....mau pinjam boleh isi borang ma.....hahaha...

Kensi Ell Byle said...

abe long - t aku tgok..

mazuan - x mau pinjam..sedekah je x leh ke? hik3..