05 December 2009

sekelip mata akan fed-up kalau...

kalau aku call orang tapi x berjawab !

nak2 sebb x munasabah...kate x de line la ape la.

sejak bile lu dok jage sempadan negara kate x de line ni mat??

pegi karaoke malam2 bleh plak...


lg 1..kalau aku call orang lain, tapi orang lain yg menjawab nyer....

kalau elok jawabnyer, x pe la gak..

salam pon x berjawab, ni nak maki2 plak...

lpas tu kate aku yg x de adab.

aku tts mulut ko tau la.



:: aku bukan penyabar ok!

6 comments:

abe long said...

tembak je pakai M16
hahahaha

Cik LeYha~~~ said...

GPMG la...up skit bagi berkecai mulut tue..
hahahah...

hans said...

hahahah
bateri dia rosak macam hp aku tu
tu pasal xleh angkat call

mazhad said...

isk3...sabo yek...

zamfadliez said...

ko mmg xpenyabor orgnyer..~!hahaha...kalo ko kawin ngn aku mmg aku lempg ko ari2,Pagi2 PT,mlm taji!hahah...nk projek pon xmenyabor!hahah...adiooss..>~!

Cik LeYha~~~ said...

hans- x payah la nak menipu kate ba3 rosak..hp baru tu bai...nak menipu pon x pandai. hahah..

mazhad-sabar lagi..

zam-mesti kau hepi benar kan dpt taji aku hari2? jgn kau bermimpi...giler pe nak lempang anak orang hari2...hahhaha...kalau aku kawain dgn ko dpt sume tu kan? ha....carik org lain la..hahhaha