26 December 2009

Pantang-larang gua. take it seriously ok!

gua cukup pantang..kalo gua tgh buat keje umah, menyapu ke mop lantai ke ape ke..asik dgr org membebel je. nak2 asik nak mengomen gua buat x betul la...x serupa cara gaya die la...itu ini la.. hilang mood gua bai. kalo time tu gua tgh menyapu, mmg tercmpak la penyapu tu gua buat. nak bising2 tggu gua hbis keje dulu.

buat adik gua, jgn lu gedik2 nak bawak masuk selipar sampai muka pintu. mmg gua lempar selipar mahal lu tu masuk longkang. pedulik hape gua. gua mmg ckup pantang, bile gua dah mop lantai luar tue, lu senang2 hati bagi kototr balik. bukn gua berkira...atau gua nak kata keje gua sehandal mane2 mkcik cleaner, tapi sebb hari ni gua buat keje ade org tgok. tu sebb keje cincai boncai. style gua, tggu x de sape2 kat umah baru gua kemas..same mcm bilik gua kat hostel tue, tggu roomate gua berambus pegi dating dulu baru gua ade inisiatif nak mop2 n sapu2 lantai.

oh yer..gua mmg x de kawan2 kat taman umah gua ni. lu org x payah susah2 pikir apesal jadik gaya tu plak. sebb gua skolah kat tman umah gua ni smpai drjah 6 je. and stat tingkatan 1 gua dah berambus sekolah jauh2 dok asrama smpai la sekarang. balik rumah pon ibarat 6 bulan sekali. lpas tu style mak gua x bagi kuar2 umah jejalan gedik2 kat sini. so, sape2 yg jumpe gua kat pasar malam ke...kenduri kendara ker ( ni lgi haram gua nak pegi )...lps tu claim gua satu skolah ngn lu dulu, mmg smpai ke sudah gua x ingat...terung terang gua ckp gua baru je hilang ingatan. so, nak terasa hati ke patah hati ke x kan dilayan. kesimpulannya, jgn nak suka2 cas gua sombong ke ape ke..sebb nanti gua cas lu org pelempang plak.

buat kawan2 gua yg bakal bertemu sua dlm masa semggu je ni, lu org jgn suke2 nak ckp gua dah gemok. nampak n diam2 sudah. gua tahu yg ckp tu mmg stok2 american next top model punye body, tapi gua sensitip skit bab2 ni. lu nak claim gua bongok ke, sangat bodoh ker..ikot suke lu. tpi jgn nak pggil gua gemok la..dah berisi la..berlemak la ape la..mmg seharian lu kenyang makan bebelan gua. kenyang..makan hati! i dont care....


:: mulut gua tahun ni x pakai insurans. mahal sangt...lbih 50juta. setanding enjin pesawat TUDM yg hilang tue. hahahhaah~~~

3 comments:

Abe Long said...

tembak je ngn m-16 ko tuh...
haha

mr.kordes said...

mmg mrah beb klu org kotorkn ape yg kite dh bersihkn,..heheh...

Setelus Hati Zinnirah said...

pergh... sabar babe.. jgn marah2 sgt lor.. nnt muka dah x ayu lor.. ekekeke.. aku setuju ngn abg long tu.. ko tembak je ngn m16.. x pun guna jer mortar.. bg berkecai je trus.. hohoho