25 December 2009

emo siot....

aku tau la 25hb disember je....
sume yg stok2 bekerja n belajar bagai nak rak akan bercuti.
yelah...sambut krismas kan??
tapi..x kan santa klaus pon nak cuti???
apesal x de pon hadiah krismas utk aku thun ni??
pilih kasih betol santa klaus tahun ni.
kan tahun ni aku dah jadik budk baik...
i hate u lah santa !


:: cuti tggl seminggu. x mau blik hostel. hehhehe..=p


8 comments:

abe long said...

malaih blik.. jgn blik...
hahaha

Cik LeYha~~~ said...

mak aku plak halau balik...hahah

Aminah said...

santa syg gua je...hik hik

apik said...

ishhh... santa tu hanya bg hadiah kat org kistien je..

cikmemy said...

ko x gantung stokin busuk kau.tu yg tak datang tu...huhu

Cik LeYha~~~ said...

aminah - tu sebb gua kate santa pilih kasih...syg ko sorg je..

apik - mber gu yg kistien pon x dpt present. apesal ea? heheh

cik memy - aku gantung karung guni beb..besau skit. hahah

imam said...

Cik leyha mengarut..tak mungkin pak cik santa bg hadiah kat hang..
kalo nak sangat kena lah gantung stokin busuk depan pintu..

Cik LeYha~~~ said...

imam- stoking busuk kecik la..gua gantung guni...hahahah