21 December 2009

diet? x de makne nyer.....

x sampai 2 mggu lagi skolah nak bukak .
makna nyer...x sampai 2 mggu jugak la gua nak kene berambus balik maktab 'terchenta'.
cuti keseluruhannya 6 mggu, awal2 gua dah set nak jogging.
kesudahnyer...mggu ni baru gua stat jogging.
kawal pemakanan? ahh....songsang tue..
nak kawal ape nye kalo makan malam pon ketedarah mcm pelarian afghanistan tue?
dacing berat gua plak, jarumnya sentiasa kehadapan, x de berundur2 langsung.
bnyak main jugak la dacing tue.
cuti ni ade nikmat nya....
nikmat sehingga berat gua naik 5 kg la beb dlm mase 4 mggu ni!


:: ade sape2 offer nak jadik PTI gua x bukak cuti ni???

6 comments:

imam said...

NANTI BOLEH LAK BERKENALAN NGAN ADIK POMPUAN SAYA..DIA DUK BLOK B..

Seri said...

tengok cik leyha kurus je

hans said...

hahahah
tahun depan la diet

Fatt Chin Choy said...

ala
x best ler diet

nuyui said...

uiks.. ade ke ko g salahkan daing tu leyha.. ala.. x payah la diet2 babe.. ko ok jer.. nnt blk sini, meh aku amik ko pt ok.. yg penting, bwk poncho n bag pack berisi pasir.. mcm biase la kan.. ahahaha

Cik LeYha~~~ said...

imam - berkenalan dgn adik pompuan awak? ntah2 dah kenal kot..saye blok E..heheheh

seri - tahun depan la kurus. hahah

hans - mcm tu la gamak nyer..

ah fatt - sape kate diet best??? hehehe...

nuyui - risau pt ngn ko ni..hahaha...