10 December 2009

My little brother. ( 17 years old )

pkul 5.30 tadi, adik aku yg bongsu baru sampai umah. hepi sakan budak gemok tu, yelah...bari habis spm. paper last die tadI Tasawwur Islam n Lukisan Kejuruteraan. baru habis perangai dah mcm x bertamadun. lagak gaya mcm dah hbis belajar smpai part pHd.

baju kemeja sekolah yg putih tu dah siap2 buat lap kaki depan pintu bilik air. aku la perasmi nyer. seluar sekolah plak awal2 dah ckp ngn mak aku nak potong bgi pendek. tu blom kunci motor yg konfom2 24 jam kat tngan die. buku sekolah jgn cerita la...aku agak yg stok2 kertas A4 mmg bakal langsai kat apek jual surat khabar. die nak buat sedekah die kate. mgkin buku2 rujukan yg tebal mcm kamus dewan tu jer kot terselamat dari dilupuskan.

ni tadi die kate internet mlm kang die nak pakai. bnyk la cntik ko...gilir2 ok ikot ckp aku. lpas tu die suh aku kmas baju die plak nak pergi Terengganu esok pagi lpas Subuh. kau buat la sendiri...aku malas. kalau hutang langsai, aku buat la..hhahaha...


die kuat makan mcm aku. heheheh~~~


ok, mlm kang sabung berblogging. aku nak kemas umah.


:: mmg cibai sape yg curik kabel talipon area umah aku. patut la line streamyx mcm org tgh nazak jer.

No comments: