29 April 2010

my money....my hair...

duit buku dah masuk. selesaikan ape yg patut...bayar duit sane sini...beli keperluan ape yg patut...n saving ape yg patut jugak! yeah..itu yg penting. money management. tapi syukur...saya x dikurniakan sifat nak shooping meraban bukan2. hahaha...

dah setel ape yg patut, tergerak nak beli kain ela untuk baju raya nnti. rm50 untuk 4 meter. wah..awal kan dah beli?? hahaha...ok...jujur...yg tu terpaksa claim duti kat mak atas alasan2 tertentu. wahahaha....manager kfc tau la kenape...

tadi, tibe2 rase nak buat treatment rambut. ok..sincerely...20 tahun hidup kat dunia ni, ni la kali pertama buat bende alah ni. sebelum ni asik pegi salun hanya untuk gunting rmbut.....nak bela pnjang2 ala2 maya karin tu mmg kirim salam la...rimass..nak rebonding ke...basuh ke ....stim ke...mgg haram x penah buat sebelum ni. treatment tadi pon rm35 je..

time kat salun, bagai nak gila la cina tu kata kate rmbut kering n rosak..rmbut aku mmg rosak sikit part bawah tu...n siap rekomen suh rebonding. harga rm98 n 2 kali free treatment. pandai la ko cina....melayang2 duit aku ....tu pon, aku sesah beli syampu rm25 tu... okeh..tu pon sebb rambut aku terlalu kering,...bukan selalu pon aku 'manjakan' diri aku. rebonding?? x payah....curl lagi lawa...cume skng nak adjust x nak bgi kering sgt je....hehehhe...

tapi tadi....lpas cina tu blow rmbut jadik lurus, isshh....bergetar jugak la hati nak buat rebonding...tapi memikirkan x kan dpt rmbut asal...so....x payah nak gedik2 rebonding. bazir duit 1 hal. hahahah....


lagipon...kiter pakai tudung kan?? so x yah pening2 nak rebonding ke ....buat mohawk je...punk ke...hehehehe....

2 comments:

Frodo Baggins said...

woohaaaa ~~
xyah lah ...
curl kan aje rambut tu
kehkehkeh


>>___<<

Kensi Ell Byle said...

already curl....hahaha