17 April 2010

hari minggu yang membosankan.

hari ni hari sabtu. means, it is weekend day.tapi separuh weekend gua dah mcm gampang. sepanjang hari sepi dari cerita2 hindustan dan makanan2 yg sedap2. juga sepi dari muvie2 yg best. balik2, gua ulang cerita air force one, armageddon, adnan sempit, mr n mrs smith. gua dah bleh ulang tayang cerita tu dlm pale otak gua.

tiada siapa juga nak ajak gua hangout kali ni. yg ade, ajak lepak smpai esok pagi. x de makne nye...ingat gua x tidor ke memlam? roomate gua nmpak gaye overnite mlm ni. mber pon sume sekor haram x de kat asrama. agenda nak mandi sungai, tercancel last2 minute. bodoh gak la... ade juga terbit niat nak study n buat asgment. tapi x jumpe lagi nasi untk dimakan hari ni, mmg membantutkan tenaga dalaman aku nak hadap buku. harap bukak buku hubungan etnik, tu pon mata dah naik piyau. juling2 kiri dan kanan.

ni..dari pukul 5 lebih tdi hujan smpai la skng. tergendala nak pegi makan kfc. perut dah lapar. x kan seharian nak makan roti gardenier lak. perut dah bunyik2 lagu rock n roll. bleh fed up mcm ni.

tapi....yg ade dlm pikiran gua skng ni nak hilangkan bosan, nak g karaoke, mandi sungai, and tengok wayang. agak esok pon x de agenda langsung, mmg gua cabut pegi tgok wayang. lone ranger?? x da hal la.......jnji duit den ado!

No comments: