27 April 2010

entri kali ini, memerlukan pendapat anda semua wahai readers...

aku x paham satu perkara. apesal ar....orang tu dah tau dia buat salah, tapi dengan bangga2 nya dia bleh bercerita dengan penuh perasaan yang dia sangat happy ape yang dia buat tu n ape yg telah beliau alami. come on la...dah buat tu senyap2 sudah la....ye x?? aku pon kekadang jahil agama gak, and lambat tersedar tentang sesuatu perkara. dan kadang-kadang pon aku tau ape yg aku buat tu salah disisi agama, cuma godaan syaitan tu yg kuat + iman senipis kulit bawang. tapi.....selambat-lambat aku sedar pon and senipis2 iman aku pon, aku x de la bercerita bagai nak rak mcm la ape yang aku buat n dah tentu salah tu sebagai ....................


'' PERKARA YANG PALING GEMBIRA DALAM HIDUP SAYA ''


ahaa....bodoh melangit-melangit la kalau mcm tu kan?? cuba kita ingat apa yang kita dah buat seharian n muhasabah sikit. kalau kita dah tau hal tu bertentangan dengan agama ke undang-undang ke....cuba kita pikirkan cara nbak elakkan hal tu lagi. betul x??? ingat orang lagi suka ??? menyampah muntah bagai lagi ade la.....


haa....aku penat2 ni dengan assgment nye...report nya....testnya...training wataniahnye....memng faktor utama ade perasaan EMO kejap. nak2 teringat hal2 mcm ni....sebb aku teringat dulu-dulu kawan sibuk bercerita perihal ape yg dia buat time dating. culture shock aku agak. sebb aku pon baru nak bercinta bagai....tapi x de la mcm tu jadiknya. Alhamdulillah.......


6 comments:

Siti Nur Aminah said...

yup....kdg2.org bngga gn bnda yg dirg lkukan hingga xsdr spttny mereka mlu

cryclown said...

dunia dah terbalik

Kensi Ell Byle said...

aminah - ape ntah yg nak dibanggakan, aku pon x tau...

cryclown - tau x pe...

kudabesi said...

well leha, manusia mcm tu banyak dah skang

aku tak tau la, nak kata kurang didikan agama..msg2 skolah tggi

mungkin kurang pengamalan agama huhu

sama la cam aku pun

Kensi Ell Byle said...

yeah....mmcm2 perangai ade...

Arixa Xandria said...

Biase la. Manusia tak perfek.

Kadang-kadang kite tak sedar kite wat silap.
dan kadang-kadang kite wat silap pon kite tak sedar sebab kite ingat kite betul.

Dunia.
Tak da yang sempurna.
Ada yang baek tang sini, tang sana hancur.
Ada yang baek tang sana, tang sini hampeh.

2x5 jer.

Biasa la dunia.
Manusia.

(^_^)V