05 April 2010

Isnin dan hal2 terkini.

hari isnin merupakan hari..............
  • aku ponteng stp perhimpuan yg ada.
  • hari lthn unit berunifom dihabiskan. means...dah tamat! n xperlu nak kawad2 krs...hik2.
  • hari duit SBE dah masuk. rm100 gitu...dan juga hbis dngn cepat ala2 air terjun mengalirnya...
  • n yang penting sekali....hari dimana aku masih gagah bermain badminton dgn NCO aku walau sedg berpuasa...fitness...fitnes....hik3...


next story. 2hb mei ada larian bomba kat dataran merdeka. wanita dewasa 10km n max time 90 minit...sepertinya saya sgt berminat untuk berlari. bukn untuk menang...tapi untuk fitness. aish...larian mesra yg 7-8 km tu pon bleh buat...10 musti buleh kan??? hik3...bukan membangga..tapi motivasi nama nya. intrinsik ke ektrinsik ke..aku lupa dah. hahahha... sape2 lagi yang berminat??? pless click here..... =)


another story. aku terbaca tentang kenyataan bawah umur seorang remaja tentang allahyarham din beramboi. it makes me sooooooooooooooooooo dissappointed with that boy. sebabnye...
  • boleh dikatakan budak tu dikelilingi oleh kemudahan terkini yg buleh die gunakan untuk mencapai kejayaan dimasa depan. tapi dah disalahgunakan.
  • sepatutnya, masa umur gini dah boleh berfikiran matang....x kan kes blogger yang mengutuk tentang almarhum sultan johor lepas x bioleh dijadikan pengajaran???
  • mgkin ibu bapa die ni x bersalah. mgkin tndakan anak mereka diluar pengetahuan n kawalan mereka. tapi secara x langsung dah memalukan parents die kan??
anda2 yg lain...sila renung2 kan...setiap tindak tanduk kita sentiasa diperhatikan orng sekeliling...=)



btw...congrats to my sis aka my nco aka my kaki bully...miss nuyui...hahahaha....jgn marah noks...gurau jer.. semoga kau berjaya mencapai impian ko tu...yer...kiter akan selalu berjogging petg2 ye...hik3...=)

No comments: