15 April 2010

Panot.

oh damn!

nape?

sebb semalam kepala aku pening sangat. overdose tidor agaknya. dari pukul 5.30-9.30 mlm! dgn joggingnya ntah kemane, solat nye...nasib bek masih dlm lingkungan RED FLAG.

bangun2 terus mandi...segala mala dah segar untuk buat assgment. yeah....should be...aku present dua sujek hari ni. tapi aku more focus kat subjek HUBUNGAN ETNIK. tidow pukul 2-3 pagi study bende alah dasar2 negara tu. bukn bleh taram je present kat depan tu. kene la en yahya panot tu stok main ambush je tnye soalan mcm2. dengan laparnya.....cekal betul mata aku menahan dari mengantuk balik.
then pagi tadi bangun pukul 7 pagi. mmg hell la...penat dowh kunci jam pukul 6. nak bngun awal dgn niat nak study subject lagi satu yg kene present tu. haram x sedar ape... bangun2 pegi mandi...pastu pegi intai2 partner aku nak present kang. kelas pukul 8.. semangat ni nak pegi kelas..pakai baju kurung pon yg style bgi nmpak ayu2 dgn tudung yg ade awning tu.

pakai bedak johnson baby sikit..eyeliner sikit yg kaler cokelat, sembur perfume pon sikit2 je...pakai lipstick sikit...owh..then, sikat n ikat rambut. tggal pakai tudung je ni...


then, tibe2 hp aku bunyik kuar lagu Rahimah Rahim. Gadis dan bunga. Itu tandanya, mesej masuk.. mesej dari zalikha. penolong ketua kelas aku.


'' panot x de pagi ni ''


itu makne nya, kelas aku x de la pagi ni! kelas yg patut aku present dasar2 negara lak tu! apo la org tuo ni bgthu last2 minit. x do la aku mcm org gilo bersongkang mato baco buku sejarah tu.

parnet aku dah gelak2 kot...sebb aku dah siap2 tggal pakai tudung je. die...baru hbis mandi. damn. buat penat hbis lipstik aku je....

balik bilik. cabut baju kurung. sambung tidow balik smpai pukul 10.00. heaven!


2 comments:

Aidi-Safuan said...

huhu..kenapa di tag sebagai gurauan kasar? :p

Kensi Ell Byle said...

sebb aku tidur lmbat hnya untuk fokus present subjek beliau. dan beliau buat lawak yg aku agak dah merugikan mse tidur...heeee=)