05 August 2010

update cepat dan pantas tentg BIG kat sepang.

  • kelengkapan khemah yg x memnuhi citArasa lgsung! ambil masa yg lama set up tent. gua dgn veron dah nyumpah2 gak..sebb kalau dlm watan payah peluh2 hanya untuk set up tent! selalu pacak je poncho tu je batang kayu n bentg alas plastik.
  • malam pertama tido, pukul 2.30 hujan ribut pon dtg buat lawatan. kesudahnya, khemah aku runtuh menyembah bumi. sejuk...nyamuk...n air hujan yg menyinggah badan..
  • gua punya program keluarga angkat mmg heaven. mak angkat gua yg baik hati offer anak2 angkatnya tidow tengahari. hahahaha...
  • malam kedua, aktiviti ialah kenduri makan bersama YB sg pelek. makan nasi ambang beb....mmg gua rodok je masuk mulut..bukn perut jawa perut gua ni..
  • malam kedua jugak gua bantai tido kat hall tmpat semayang. betul2 tidow..dari pukul 12 smpai 6 pagi. jenis x sedar diri kalau tidow...turn gua sentri pukul 2-3 pagi pon gua x bgun2.
  • gua smoai mktb tadi, terus kejar katil. rindu sungguh padan tilam yg empuk!

1 comment:

Anak Merdeka said...

malam kedua jugak gua bantai tido kat hall tmpat semayang. betul2 tidow..dari pukul 12 smpai 6 pagi. jenis x sedar diri kalau tidow...turn gua sentri pukul 2-3 pagi pon gua x bgun2.

ko memang kuat tido pon kan..jenis koala nie