09 August 2010

kelmarin
  1. dengan aksi yang x seberapa, aku jatuh terduduk depan bilik air! dengan selipar yang tapak dah haus tggl masa nak putus n depn toilet yg banjir...mmg faktor keselamatan yang sangat longgar. yg pling bijak nak mampus, aku tahan badan pakai lengan, n sekarang lengan aku dah lebam sebelah. efek kedua, mug feveret yg kat tangan aku pon terlepas n pecah. sabar je la...dengan mug pecah..bumper aku pon sakit.

semalam
  1. hari yang bermula dengan berita kecurian laptop kat blok asrama aku. sekali 3 laptop hilang!!!!! dengn hos bomba yang jadik tali untuk keluar dari blok aku yg berpagar ala2 penjara tu. bodo punye pencurik. kalau jumpa mmg aku sepak telor ko...yg pompuan plak aku nak botakkan kepala ko.
  2. tanda2 yg membuatkan aku x kan berpuasa 1 Ramadhan ni dah muncul. damn.....jenuh la aku nak ganti puasa mcm ni....

1 comment:

anak merdeka said...

ish3....yang ko pegi shuffle depan tandas tu pehal...