11 August 2010

Afiq si Anak Merdeka.


Apabila si Afiq Flanker dah jumpa blog aku, aku cuma mampu berdoa agar dia x tarbiah aku mcm2. sebb die mungkin sayang aku terlebiy sudeh...kemampuan die untuk tarbiah aku mmg x de batasan!


hahahahaha....kau sengal la Afiq.... org lepas sahur baca Quran nak tunggu Subuh, yg ko pegi hadap blog aku buat ape?? nnti org kate ko gila sebb tergelak2 time subuh baca blog aku...oh yer...sila jadik follower tegar aku okeh??? tanpa menyebarkan dakyah blog aku pada rakyat2 PP yang lain....malu la ai.....hahahah...



tindakan berani mati den tempek gmbr mamat sorg ni...
pemalu la sangat??? hahahaha




ps 1: ai ya ai ya kapten! nnti den update laei yooo...sakit porut!!!!!
ps2: kot kot nak bokonalan dengn dio ni..buleh la kontek den yo....heheheh




9 comments:

anak merdeka said...

woit..hampeh ko leyha... maunye den tak golak baco blog ekau..macam2 ayat putar alam ade...ish3....jaga2 la sikit tutur kata tu cik leyha oii..tau la ekau tu pompuan ganeh..

L.e.y.h.a said...

haaaa.........kan den dah kono tarbiah....baru den ckp, dio dah muncul! hahaha

anak merdeka said...

hahaha...diam ko..jangan menyampuk orang2 tua bcakap...hahaha

anak merdeka said...

ekau kono bayar royalti la kek den nie haaa

L.e.y.h.a said...

buleh blah! hahahaha

anak merdeka said...

dogil yoo...

laki cikgu kimia said...

huh betol punya nih.. tiada cacat cela kelihatan.. heheh

anak merdeka said...

buang la gambo aku tu..malu la sengal oii

L.e.y.h.a said...

laki cikgu kimia - ape yg cacat cela?? mamat sorg tu ke? die tu oku! hahha


afiq - suke hati aku la, hahah