10 August 2010

Misi sempena Ramadhan Al Mubaraq.

Assalamualaikum.............=)
  1. yeeehaaaa...sempena kedatangan Ramadhan kali ini, gua berniat dihati untuk memenuhi malam2 gua dengan semayang tarawih. wpon mlm ini komfom2 bukan lah malam pertama aku bertarawih, tapi malam seterusnya masih ada bukan? sila doakan umurku pnjng....aminn...
  2. next - umah uwan aku kat kpg dah x berpenghuni. alhamdulillah..x sempat la aku nak blik kpg smbil berparang nak halau parasit yg muncul ntah dari mana. maka nya, next mission adalah untuk balik kpg itu n mengemas sedaya yang mampu sebb mak aku ckp umah tu kalo dah kene duduk dengn parasit, mmg x kan mengenang budi punya..bersepah haram jadah!!!! xpe....xpe...sabar..... sedara sendiri buat hal kan...
  3. next - misi nak stabilkan balik mood, emosi n segala2 aspek yg ada kat mak aku tu supaya dapt balik kpg lama sikit rayo ni. apa kess nak raya kek KL yo x??? ngalahkan org x do kpg lak aihh....x po mak...nnti akak 'cakap' apa yg patut ea kat mak long??? itu kpg kita oleh..maka ajiblah kita berayo kek sano....
  4. haaaa....ini misi khas yg plg wajib. misi nak kurangkan mencarut bagai dibulan puaso. hehhehe......semoga berjaya untuk misi yg ini. hahahaha....


diakhir entri, sebelum terlambat....den mengucapkan..selamat berpuaso ponuh kek umat Islam yang seangkatan dengan den....dan semoga selamat la jugo untuk den dapek balik kpg rayo kali ni....aminnn..................~~~~~~~~~~~

No comments: