10 May 2010

weekend yang bahagia.

online di mc d...karaOke 2 hari berturut-turut, marathon movie ngadap hero korea yg hensem dan tengak wayang cerita IPMAN 2 di mines.

sumpah! dah rase mcm x de exam nak kene amik. sedangkan final exam lagi semggu je. dengan latihan kat kem pontengnya....

  • karaoke dengan zee avi a.k.a roomate melalak2 lagu rock mcm gaya org putus cinta. itu pon dah cukup mmbuatkan abg yg jage kaunter tu jatuh hati pada zee avi.
  • marathin movie.....fuhhh!!! hero cerita korea tu mmg hensem! mix korean + american. cerita the sweet spy...
  • and wayang IPMAN 2....bleh tahan part2 lawak dlm cerita tu. n bile habis tgok cerita tu, rase mcm nak belajar kung fu plak. hhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaarrrrrrrkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!
  • hahhahaha.....

okeh, back to the real world. gua nak lelap jap...petg kang gua nak present sistem integumentary. jgn si ooi cheng lee tnya soalan maut2, mmg gua buat bodoh je la. bubai!



selingan****


lu orang tengok kucing dlm gambr ni ada gaya kene bagi dadah x?? tidow x ingat dunia punya...gaya nak mcm org tgh bnyk duit. hahaha...

2 comments:

cryclown said...

hahahaha..exam exam gak..
klu sblum exam dah enjoy cmni..cmne lak lpas exam yer x? hancur dunia ooo...

Cik LeYha~~~ said...

hahhahaha