22 May 2010

otak serabut.

ada 2 je benda penting yg tengah tersemat dalam kepala otak gua skng ni. satu, exam gua tgh terumbang-ambing. dua, perangai haram jadah org yg ade sifat dengki melangit2 ni. ala...yg pesen x bleh tgok org bahagia la.

exam gua tu sebenarnya x lah teruk mane pon. terumbang-ambing sebb gua x tau nak baca ape yg patut. bnyk nak mampus nota kene baca, tapi soalan tersasar jugak. ni kejap lagi gua nak tidor dengan harapan gua mmpi soalan spot. hahaha...

yg kedua plak, perangai manusia ni. gua marah benar ni, sebb memg effect kat hidup gua sikit ni. haduii....jenis hidup nak sabotaj org, bek x payah hidup. hal yg ni gua mals nak ckp pnjng2, tapi hbis exam ni mmg gua pikir nak bidas blik ape org ni buat.

ok, gua nak smbung study, tgok tv n berfesbuking. bye-bye.

No comments: