21 May 2010

perangai junior ku yg cam mmg mtk kene sound.

basuh baju, pastu sidai kat ampaian dalam keadaan yang x berperah langsung!!! bloody-hell pe jadah perangai ko ni budak??? dah la ko dok tgkat atas...nak sidai baju basah pon jahil sangat ke? perah la baju tu dulu biaq air basuhan tu x menitik..ni smpai aku ingt tadi hujan ke ape..hbis baju aku basah balik. sebelum ni pon 2-3 kali ang buat lawak bodoh ni kan??? lagi 1, intai2 la sikit ampaian bawah tue....geram dowh ..baju org lain dah otw nak kering jadik basah balik sebb baju ko yg x berperah tu tau x!

eeaaaaa..........sekali lagi gua kene bende yg same, mmg gua hell lu bai. pegi mati dengn ladies lu.

7 comments:

Captain said...

xde gne lu melalak kat sni.. lu pegi kat junior lu tu,, shoot je pale dye laju2.. hahaha~

** kalau lu servis kude pale dye pun k gak.. wakakaka~

cryclown said...

hahaha..stuju dgn captain...

ikat jer kaki dier, pastu wat bungging jumping dri tingkat 4..hahah

btul k eja bungging 2:P

amar haziq said...

sabar2..adik junior tak perasan kot,huhu

jenguk2 lah blog saya k;)
http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com/

K.O.A.L.A said...

cpt - dei...gua ingt nak buat lawatan sosial kat tgkat atas jap lagi ni.

cryclown- radikal sungguh idea ko ni...

aziq - adik x adik..

Siti Nur Aminah said...

beb..ko gi kat ats..ko jatuhkn bju dia...biar flat kt lANTAi..lagi efektif nk kering kan..jenis pukimak pemalas ni je cre dia

K.O.A.L.A said...

tu la...aku x tau pamalas tahap ape dah...x berperah lngsung! mati2 aku ingt hujan tadi...tgok air baju die..satu are ampaian lak tu...cilaka seyh..

si epal said...

wo saba leha saba:D