24 May 2010

hari ni hari isnin. hari yg berdebar tahap cilaka.

ye...hari yg bernama isnin ni jugak la hari dimana gua ponteng perhimpunan. kalau ade 30 kali asembly dlm 1 sem, mau 3 kali je gua dtg. satu nisbah tiga. memang buruk punye perangai. x de rupe nak jadik cikgu. ah..gua pedulik hape. tapi tu dulu....zaman sebelum final exam gua stat lagi.

tapi hari isnin kali ni, memang berdebar semacam. isnin kali ni gua nak hadap exam jugak. major paper lak tu. cilait tol...sape la bijak nak mampos letak tough subject berderet2 nak kene jawab. memg terseret akal gua kali ni. jgn kuar soalan merapu sudah. memg menyumpah je dlm dewan kang.

oh yer, hari isnin kali ni gak, memag mental gua tgh terganggu pon. court....court....court... oh, bukan gua yg masuk. tapi org lain. x payah tnye sape, gua x kan bgthu smpai mati punya lah! gua mohon semoga keadilan menyebelahi beliau....kalau x, memang terpenjara la cinta gua 3 bulan ni. big boss gua..mmg palat. pegi percaya ckp org buat ape. x penah blaja investigation ke??? harap je pndai melangit..tapi bab2 psikologi, bodoh jugak (disamping die mmg pendek pon. ) and disusuli die punye bodyguard2 yg lagi kecik dari beliau. tu lagi la...dengki tgok org senang cikit. tapi kalau tgok anak buah dtg bawak parang pon lari....x ke penakut tu?? berlagak je leebih.


ahhh....pepagi bute dah mencarut balik...hilang ilmu didada n dikepala otak ni. ples, doakan gua dpt jawab exam esok dgn baik n tenang. doakan kawan gua pon selamat dari hukuman dunia yg merepek ni. bak kata org, biar tersilap ampun....jgn tersilap hukum. naya hidup org bai!


okeh..mau smbung stadi. bye.

No comments: