08 May 2010

berpesta di mekdi.



sehingga pagi tadi, dh 4-5 hari gua x leh online. ape kene ntah modem wayerless kat asrama tu. kene panah petir ke ape??? bengang dah tntu punya....sebb gua x leh lepas gian ber fb ngn berblogging. ni pon gua penat pujuk roomate gua zee avi ikot pegi mekdi nak online. tu pon haram formspring gua x leh bukak. cilakak.

this week mgu study week. tapi mcm haram subjek anatomi x hbis silibus lagi. gua pon x present lagi sistem integumentary.

mggu ni pon pertama kali gua ponteng katihan saje2. bace pota lak tu kat uia...rugi....rugi...esok x tau lagi nak dtg ke x...mggu lpas badan penat betol. pling x tahan..tngan aku lenguh2 lagi main bdminton pakai raket sape ntah yg dah lame tersadai kat depan bilik tu.

lagi semggu gua nk final exa. target kali nak la 3.40 keatas...sem lpas sipi2 je dpt... tapi dah nak exam ni mkin malas nak study...tau nak tidow je....mane x gemok...hahhaaha....

okeh...gua terketar2 ni sejuk kat mekdi...nak smbung mkan ayam...n refill air yg ntah ke berapa kali....huahuhau.....take care all of u...=)

No comments: