01 January 2011

yg bakal gue hadapi 2011 ni...

  1. praktikal - sem 5 ni sebulan, sem 6 plak 12 mggu x silap. prepare x prepare...hayyakkkk sajork. yg penting mental kuat. kali ni bertempur di sekolah bersama budak2 bawah 12 thun!
  2. bakal ditinggalkan - yee...cik abg gue bakal ke Lubnan bulan depan utk team MALBATT 3. 9 bulan derrr........so..mari kiter carik spare part!!! ngehehehehe......ade brannni??? Selamat Bertugas ye syg....=)
  3. kereta - really need it! pasai nak praktikal. tpi ritu dah mtk...dpt x dpt x tau la..tpi yg pntg, gue mtk sekali je..x bgi dah!
  4. training - hopefully dapt attend dengn sebaik2 nye. plis..gue blom nak pencen...utk smbg ROD tu pon adalah kemungkinan besar.ngehehehheeh....gue mau kuat dari semua segi..mental..fizikal..oh KADAR!!!yes..gue mengejar kursus ni sebenarnye. hehehehehe
  5. study - gue cume mampu berdoa agar x dpt lect yg mtk kene umpat je hari2 mcm lect anatomi. asik lah kene buli pompuan tu. hik3
  6. kawan - yg jenis tikam blkng ni hati2 la, pasai aku berkebolehan nak membalas balik. x kuaseee nak melayan org yg x semenggah ni. kecuali la terpaksa....( suke hati aku la kan nak ngate sape...)
  7. last but not least - gue sedg mendptkan berat badan yg ideal mengekalkan fitness. haruslah voguuueee okeh!!!

ok, dah hbis....

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2011.

2 comments:

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

dengan makan pada pukul 3 pagi anda akan memperolehi berat badan seberat sebuah kereta kancil.

diharap anda dapat memperolehi berat badan anda tersebut

***tak dapat kereta tapi dapat berta badan macam kereta pon jadila leha

L.e.y.h.a said...

bongok la kauuuuuu