15 January 2011

Training...2

gue punya training TA anjak stat bulan 3. selalu bulan 2 dah stat dah. ni pasal bagi laluan kpd Pelancaran Kompeni AW Rej 515 AW pada pertengahn-hujung bulan 2. so..........sebulan lagi la aku melepek tnpa exercise. nak harap jogging petg2 mmg kirim salam la....nak2 KL ni dah 2 mggu hujan petang bawak ke malm. so, mmg alasan terbaik utk bermalas-malasan.

fine...setelah kembali ke penjara tercinta ini, ade berat badan aku nak turun??? mmg kirim salam................kelas smpai petg..pastu penat..bila penat asik la nak makn aje..wlaupun, elaun x msuk lgik! hello.............giler ok elaun study x masuk lagikkkk........nak tggu aku goreng ikan laga aku ni ke baru nak msuk???

dan time aku tgh berblogging ni hujan turun mencurah2...ok, aku blom mkn lgi ni. berharap agar berhenti la hujan kejap pasai aku nak kuar mkn weehhhhhhhhhhh..............!!!


diakhiri dengn gmbr muka ceria wpon lemak berlapis2 di perut! cissss............

No comments: