30 January 2011

busy-body

x payah la nak complain duit aku kemane. yg penting bukn aku berjimba x tentu pasal mcm org hilang akal. x payah la nak pertikaikan kalo ade brg/belanja aku mahal skit dari biase...pasal bukan aku selalu nak puaskan diri sendiri. yelah....sibuk nak puaskan hati org je kan. x payah nak mengungkit bende lepas ke akan dtg ke, pasal aku pon bukn nak sgtttttttt pakai rete org!!! lagi 1.......aku bleh terima petir kilat yg hujn tu..bukn petir kilat dari mulut org..pasal nnti mulut aku auto-on jadik mesin gun.


oh yer....sape yg pandai komputer tu x kisah la tred mane kan...jgn la buat perangai lahanat hack kmputer org. aku hack kepala kau blik nnti. tu 1 hal...yg lagi 1 dok sibuk godek fb org lain pasal busy body sgt kan...ape status aku...ape aku komen kt org lain...ape gmbr yg aku msukkan...wth?? gth la kalau mcm tuu.....

ok, bye.


syurga sungguh kan mamat ni baring dlm musim sejukkk ni.....
ok...abaikan la muke selengerrr aku tu. 

2 comments:

MAPPIAU said...

hehehe teringat pulak mase papairfan kat sane dulu, tiap2 malam macam ni la aktiviti wajibnyer hehehe

L.e.y.h.a said...

awal2 ni je la kot kak oii....pasal die tgh rajin...hahaha