28 January 2011

update..ohhhhh...ape gue merepek ini!

  1. duit elaun dah msuk. time kasih la pihak berwajib. hutang pon dah setel. terima kasih jugak pemiutang2 tegar kerana tolong gue masa susah.
  2. sekarang, masa utk asgemnt pulak...n mode training. pasal mode bercintan-cintun gue off utk setahun. keh3..
  3. oh..ade lagi 1.. mode kuruskan badan. serius aku menyampah tgok gmbr sendiri masa kat TUDM Subang semalam. kembang nak mampussss........part kat body tu mmg  xleh tahannnnnnnn.........
  4. semalam di Tudm Subang, aku agak abg aku yg bujang tu kire orait lagi pergi.....ni aku tgok staf2 yg dah kawin..yg ade anak kecik...kene g bertugas setahun...bangga pon ade...sedih skit pon ade...
  5. ehhhh........aku x tau la nak tulis ape!!!!! dah, bubye...

4 comments:

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

displin leha displin.....

semua tu perlukan displin...

Kensi Ell Byle said...

yelah..pndai kau kan..

KakD said...

ingat lagi mase 9 bulan lepas time nak hantar papairfan kat subang owwwhhh giler sedih okeh, nasib baik time tuh irfan tak tau ape2 sangat yang die kene tinggal 9 bulan tak jumpe papa die,

Pastu ade jugak yang tengah sarat mengandung kene berjauhan ngan suami lame, adeehhh memang situasi sedih sangat time tuh.

Kensi Ell Byle said...

hehehe...time akak dok rindu bagai hbis dah..ni time sy plak...hahahha