17 January 2011

bergosip bersama ipar duai...

selain kredit aku terbang rm5.00 pasal gue talipon celcom, dan kak sabihah pon dok tahan2 sakit tekak melayan aku berborak..dengan penatnye nak tidowkan anak bujng die sorang tu yg x naklah tidow, terselit jugak cerita2 yg memang aku xleh nak tahan gelak pasal mokhtar ni....





mokhtar tu pendiam orgnye...kalo balik kpg kuar umah pon x..
kak..........adik ko ni ligat kak oiiii.....bertuah kalo die jenis duduk diam kalo kt sini.faileeeeeeddddddddd.....!!

owh...patutlah anak buah akak kate buah hati mokhtar pakai loreng ...askar gak kot..tpi setahu akak leyha kan cikgu..
part ni mmg x leh blah....kantoi bile kak sabihah kate mokhtar hntr MMS aku pakai loreng tunjuk kat mak die.. beriya2 ko bising aku aktif TA tpi ko bleh plak tunjuk gmbr pakai no 4...sedangkan bersepah gmbr time aku awam dlm hp kau tu. gasak la...aku no hal...bangga okeh...ngehehehhe,,plus..aku kan cikgu+askar. pakej lengkap ape. hehehehe....

awal2 mokhtar kene posting sarawak, kami terkejut gak...sedihla kan...tibe2 kene jauh...
x pe kak...lame2 hilangla sedih tu...mokhtar pon lame2 nnti bersepah awek swak die tu nnti. hehehehe...aku tau la...mokhtar sedih time raya je..pasai x dpt blik kpg. hehehehe...


ok..ckuplah....kang tulis pnjg2..mokhtar dpt tahu blog aku ni..mmg disumpahnye aku pasal asik mengumpat die..ngeheheh...

No comments: