12 January 2011

(>_<) - ape2 hal, prepare dulu alasan...

antara sebab2 yg berkemungkinan besar gue x kan jumpa beliau sebelum beliau pegi bertugas.
  • pasal mat terap ni kate nak jumpe kene kat airport subang je. stick pukul 6-7.45 shj. kat KLIA x bleh.....n aku mane ade tranport nak ke Subang nu haaaa.....bek aku blik umah trus je..
  • pasal...........kalo aku pegi pon x de la aku nak hadap muke die sorg je. leher aku kn pnjg...kang dio ckp2, dah mata aku plak melilau tgok itu ini. bengang je mber tu kang...
  • family die ade, aku segan skit. eh...segan bnyk... x kuase nak kntrol2 ni.

ape2 hal, semoga ko bergembira menyambut hari lahir disana ye bang...n selamat bertugas. ngehehehhehe... ok, chow dulu...ade urusan kerajaan yg perlu diselesaikan. (>_<)

3 comments:

Anonymous said...

jg nmcm tu.. kalu bleh pegi la hantar dia.. sbb dia akan pegi lama.. 9-12 bln tu.. tgk la dia puas2.. ni pengalaman ni..

-papairfan-

Kensi Ell Byle said...

12 buln kot tn..pasai..die kate die balik hujung buln 1 thun depan..buat mase ni sy ade kekangan lain sebenarnye, jadual kelas sy time tu..smpai malam. tpi x tau kalo time 2 ade rezeki dpt pegi hntr die..btw, thanx sir 4 advice. =)

Tie HT said...

i singgah sini.. :)