20 January 2011

budak kecil pon tahu say sorry...

semalam...kat HUKM...pegi nak cucuk duit je pon...bukan melawat mane2 patient. heheheh.... time tgh dok beratur kt atm, ade nampak 3 orang. seorang ayah, seorang budak lelaki kecik (4-5 years i think) and sorg budak pompuan yg pakai baju sekolah rendah.dalam darjah 3-4 rasenye budak tu.. si ayah beratur nak cucuk duit gak. si anak2 tgh dok sibuk lompat2 main2. nampak mcm biase2 je kan??  tibe2 budak perempuan tu bersuara....

budak perempuan : papa papa!
si ayah : ye..ape die...
budak perempuan : sorry tauuu..kak terkotor kan naju sekolah rehat tdi..
si ayah : ok...xpe...nnti balik basuh lah..





oh God......terkedu ok aku dengar budak kecik pandai say sorry to her father. aku dulu kecik2 jgn nak say sorry...lagi mak aku marah lagi melawan. tu pasal bdan aku keras je pasai selalu kene tibai ngn rotan. semoga anak aku nnti x degil mcm aku. hik3...

No comments: