10 January 2011

bertukar penerbangan.

sedang elok ko naik flight 20hb, dah kene tukar naik flight 27hb kan?? memg aku nak sgt ko fly 20hb...pasal aku cuti la time tu n bleh hadap ko kat KLIA kang ha...kalo 27hb kang..aku tgh bertempur kt padang pasal ade kelas olahraga!!!!


 
ok...introduce....my IKAN LAGA! ini jantan okehhhh...yg betina sok baru dpt.



mmg la...ape la nasib sem ni kene bela binatang plak.doa aku semoga binatang2 ni berjaya hidup smpai sem aku hbis..jgn time aku nak amali ko mati, memg aku HANGIN!!!!!


4 comments:

Anonymous said...

bgtau kt dia.. be prepare for kesejukan ditahap 8 darjah selsius.. bwk la long john tu byk2.. nanti leh jumpa kt sini..

-papairfan@mappiau-

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

jantan mende eko pendek?

Kensi Ell Byle said...

tn adha - ok sir...die fly 27..under engineer element..

gafar - mana aku tau gilerr..

Anonymous said...

wahhh.. kalu geng engineer ni berat gak tugasan kt sini.. al maklumla kitorg kan baru pindah kem.. so, byk lg keje senggaraan yg M3 kene teruskan.. get ready je la bwk alat2.. hehe.. ermm.. tak dpt jumpa jgak la.. coz maybe akan cross dgn M3 kt airport.. kalu nasib baik maybe leh jumpa kt staging area, Beirut..


-papairfan-