12 October 2009

Saya sayang awak...



11 sept 2009,

5.15 petang.
Hati saya risau sangat hari ini. Semalam berlaku sikit pertengkaran dengan awak. Saya ada kat kem, awak sedap2 gi jejalan kat Gombak. Banyak2 cantik.

6.00 ptg.
rafiq call. Bagitahu awak excident motor. Masa tue, air mata saya mengalir....bersalah nya saya kat awak. Rafiq kata awak bawak motor laju sangat sampai naik divider tengah jalan. Saya makin runsing. Hati saya risaukan awak sebab ni dah 4 kali awak jatuh moto dalam masa 2 bulan. Awak degil...saya dah kata jgn bawak laju2...

10.30 mlm.
saya beranikan diri call pn waty tanyakan pasal awak. Puan kate awak baru lpas x ray tengkuk n kpala awak. awak kene tahan kat wad kecemasan semalaman. Hati saya tetap x tenang pikirkan luka2 kat badan awak.


11.30.
rafiq call lagi. dia kate dah jumpa motor awak. tengah tggu perkasa nak amik moto awak. tapi sport rim awak hilang due2. Saya kate biarlah...motor tue mgkin berharga bagi abg, tapi kalau untuk orang yang syangkan abg, nyawa abg tu lagi penting... Syukur awak selamat...



12 sept 2009 ,

9.00 pg.
cik shaari duty officer hari ni. dia bgthu pn waty akan ambil awak balik ke kem. awak jage diri elok2... saya mintk maaf x dapat datg tengok awak kat wd kecemasan semalam. saya mengaharapkan kgkawan kita sendiri tolong tengokkan awak. Khamis petang saya akan masuk kem balik. saya exam selasa sampai khamis petang. saya doakan awak cepat sembuh. Saya sayang sangat kat awak...saya mintak maaf...

No comments: