26 October 2009

Weekend yang giler babeng x best.

Jumaat.
tahap kebosanan itu dah pun bermula selepas pukul 12. dengan malasnyer nak pegi turun kafe untuk lunch. macam orang giler tahan lapar samapai ke malam. tu pon sebb my bro ajak makan luar, kalau x mmg berlingkar je la kat bilik...kalau ade duit plak, konfom2 aku dah lesap.. x kan lekat kat bilik.

sabtu.
bangun seawal pagi standart orng sedang weekend. hehhee...tapi dalam otak ligat berfikir arah tujuan untuk hari ini. hari ni konfom x leh ajak abg aku dating punyer, die duty. tapi die ada tinggalkan pesan elaun wataniah aku masuk pagi tu. dengan harapan setinggi gunung kinabalu, aku siap2 pagi jusco maluri. dalam hati sepanjang perjalanan, aku berdoa supaya elaun masuk full. bleh enjoy sale dengan segayat2 nyer. tapi, mgkin niat x baik...elaun masuk separuh jer. jadilah.... macam orang giler kat jusco, mghabiskan duit kira2 RM50.00 dari pukul 4-8 malam. sakai mcam x penah masuk jusco ye jugak kot...
malam, bantai tengok movie sampai mata pon dah x larat untuk membaca subtitled cerita. tapi still x ngantuk lagi. call fahmy, jawab kau mcam haram jer...kau overnite kat umah gf kau plak. sejak bile kau ada gf??? hampeh... then call dawes. kau lagi x leh pakai. tidor dari petang macam kene bius atau baru lpas makan ubat tidur sebotol. eh!!! apesal scandal2 aku x aktif malam ni untuk mghabiskan masa ngn aku malam tu? terasa hati i tau x...hahhaha...
last kopek nk call org, ' abg..bangun..2.30 dah ni..kate nak duty..'..
bosan punyer pasal aku kejut bf aku bgun tidur supaya die bleh smbung duty mggantikan abg osman yg dah terpacak selama 2 jam....keh3...

ahad.
pagi ni seperti biasa la waktu bangun jgn tanya. paham2 la...weekend...
agenda waktu petang, makan kfc dengn adik aku. lagi sakai budak ni..satu jam plak nunggu die kat hostel. kau pikir kau anak lord???? lpas hantar die balik, aku jejalan2 kat leisure mall. mghabiskan duit dengan beli 3 buah komik conan. bile nak bace aku pon x tahu. then pegi tesco extra plak...tunggu my bro..nak makan same kat keramat... alahai...pusing2...area kem jugak tmpat makan kitorang... sebelum pukul 11 dah smpai kat bilik.
sehingga la masa aku taip entri ini....2 movie habis tengok. komik conan tadi dah hbis bace sebuah, tggal lagi 2 buah.

after this???
tido lagi baik...atau istilah saintifik nyer, berhibernasi. sebbnya perut aku dah stat lapar n x de makanan untuk dimakan!
sekian, good nite...assalamualaikum...=p


:: esok pagi konfom aku ponteng assembly !

No comments: