06 October 2009

Kad Raya dari RR.

Masih dalam mood raya..walaupun kuih tat nenas kat dalam bilik ni dah habis sebalang. Beselah..penjimatan maksimum, tak nak pakai duit banyak untuk makan, telan la kuih raya tue. huhuhu...

Uhh....i just call my mother this afternoon.. Mintak masuk duit maa...itu ini nak kene bayor. Tak kan nak ranapkan duit ASB lak kot...huhuhu... Tak sempat nak bagi salam, mak aku dah bagi suprise kat aku dulu dulu.

'ui, kak...kau dapat kad raya la....!!!! Tak penah2 dapat sejak 3-4 tahun ni, ada plak yang sanggup nak hantar kat ko...' ( something like that la ayat mak aku...)

Wow....aku dah balik hostel ni..ada plak kad raya sampai... Mgkin lambat sampai sebab pejabat pos cuti raya kot...huhu... Syiok giler babeng hati, ada juga yg nak hantar...huhuhu... Aku selidik2....kot2 pakwe hensem tersalah hantar ke...rezeki tu beb...leh kenen2...hahhahaha....

Mak aku kate, nama pengirim unik. Aku malas pikir, aku suh mak aku sebut jer.
ok, rakan blogger aku yang hantar buat pertama kalinya.... RONA REALITI. Pertama kali dpat kad dari kawan baru...rase nak suruh jer mak aku hantar kad tu skang kat asrama bagi aku bace. hehehhe....

:: Thanks a lot too RONA REALITI for your hari raya card. Akan ku baca kad mu itu bila dah baik umah yerr..... SELAMAT HARI RAYA=p