06 March 2010

review untuk hari ini. wink wink~~~

  • kan aku dah kate...aku masih kesyngn beliau wpon baru gaduh untuk 2 hari. biasa lah...msing2 kan hot...eh, tapi i syg die ok...die syg x? lu org boleh tnye beliau sendiri la...
  • kemaafan dendam yang terindah...=)
  • menonton wayang cerita Niyang Rapik. x lah seseram mane...ade je part kelakar nye...nak3 ade saheizy sam yg berlakon. orng tgh takut2 pon boleh nal buat lawak...
  • dialog paling lawak oleh beliau...'kau la pgi dulu. kau kan ada tangkal'. abg gua yg bosan2 pon bleh gelak2 dgr dialog tu.
  • liyana jasmay...aduyai kebosanan tgok beliau je jadik gadis2 dlm filem mcm tu...
  • tapi aku plg suka zed zaidi....cool jer...wpon tgh tgok kepala liyana jasmay dalam botol. tegar betul iman die...
  • hbis wayang, sessi melantak lagi sekali...then terus balik. owh..sebelum tu...senyum2 n main2 mata dulu. hahhaha....geli plak aku ingt pasal ni.
  • siap2..balik umah ngn erli n veron...mereka ikot pgi PBS sekali...untuk semggu.
  • buat masa sekrg, veron dah terlelap awal sambil novel bertajuk bagaikan puteri diatas muka beliau. erli pula mengadap tv. aku? di depan laptop dlm keadaan kekenyangan..teruk ni weh. makan bnyak kalo dah kat umah...hehehhe...
  • sekrg...nak smbung tgok tv blik.
  • sumpah, entri ini memg membosankan...itu hakikat. aku pon bosan menaipnye...nak padam, kang sia2 plak.
  • happy weekend unutk anda semua..bubye...=)

No comments: