08 March 2010

akak, akak tingkatan berapa???

hari ni 1st day untuk kali ke-3 gua buat PBS. buat sekolah lame gua lak tu. masuk je bilik guru, kesanyan gua cikgu hasnita dah tegur2 senyum2...ustazah gua plak dah angkat2 kening nak gosip same2 depan surau. guru besar lak dah buat muka garang2 kat gua...budak2 kat sekolah tu? dah lambai2 sepanjang gua kat sekolah tu.

eh..lupa gua nak cerita, gua buat dengn mber gua 2 orng. erli dengn veron. dua2 kecik rendah comel kiut miut. ade la jugak budak sekolah yg bertuah lagi tinggi dari mereka berdua ni. hehhehe....

petng tadi, gua kene ikot kelas pjk kat padang. kelas darjah 3. semua stok2 hyperactive. baik pon ada...degil pon ada...kepala kecik besar semua ada...

yang gua x leh blah ade sorang murid lelaki ni ha....selambar derk tok nek die je tanya kawan gua.....'' kak, akak tingkatan berapa??? ''

gua terdiam. kawan gua 2 orang pon terdiam. tapi diam diorng pesen nak menibai org la ......

cepat2 cikgu zull, ckgu pj kelas diorng cubit sorng2 yg dok sibuk2 pggil 'akak'.....

kawan gua dah stat membebel....nasib bek buat PBS je. kalau praktikal ni mau kene panahan beracun budak berdua tue.....hehhehehee.......................



p/s : budak2 tu takutkan gua dengan lipas. alahai.....biawak lalu depan mata pon gua leh peace 1 msia....

p/s : cikgu zull hensem dowh....die student kpli yg baru posting bulan 1 lepas...nasib bek iman gua kuat. teringat encik hamdan kat kl tu...hahahahha....

No comments: