18 March 2010

buleh jalan kamu wahai assigment.

ape ke hal nye la x tidow semalaman semata nak buat assigment dan hasilnya yg diperolehi adalah sngt tidak memuaskan hati???

perasaan ingin bakar segala haram jadah yg berkaitan assgment ni membuak2!

semalaman ngdap lptop yg nak barai....dan disaat azan subuh berkumandang, bangun dari kerusi untuk mengeliat..yeahhh....sakit balakang yang teramat.

sape nak offer tlg aku??? please help me to translate a lot of articles from english to malay. ahhh..gua banned betul2 kali ni mane2 pensyarah yg bagi keje byak2.


time kasih lecturer2 sekali lagi kerana berjaya membuatkan student anda hampir gila. percubaan yang sangat baik. sila cuba lagi untuk student anda gila sepenuhnya. senang aku x yah belajar lagi dah.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


argh! pegi mampus assigment.

gua mau berskype bersama abg angkat gua yg dok bertapa di Mesir tu.

nak mintak doa penenang hati.

lpas tu tidor.

bye-bye assigment.

gua benci same lu assgment.

benci!!!!

No comments: